torstai 10. marraskuuta 2011

Jännittävää!

Virallinen anteeksi pyyntö huonosta blogaamisesta. Avataan hieman tämän hetken tilannetta. Joku varasti mun hienon BMX hyppyrin ja olen etsinyt sitä jo kolmatta päivää. Todellisuudessa viime päivät on ollut täysiä aivan eri syystä. Illalla en saa unta, kun toivon, että olisi jo huominen ja voisin jatkaa asioiden hoitamista. Jännitys tiivistyy. Välissä voisin toki mainita, että olin tiistaina treenaamassa Tampereella. Päivä sujui ihan hyvin, mutta ihmettelin miksi tuntuu että radan pumput tökkää. Oletettavasti vika on minussa, mutta mistä tämä johtuu. Mietin silti, että olisiko pumput liian pieniä.

Äsh, en mä kestä pitkittää. Mahtavia uutisia; tutkimusmatka BMX:n maailmaan saa jatkoa. Lennot varattu Los Angelesiin, jossa vietän Tammikuu-Huhtikuun. Yhden eteläisen Kalifornian radan omistaja kirjoitti minulle sähköpostia ja kertoi, että olen tervetullut asumaan hänen kotiinsa. Munkki ja Outi vaan sopii yhteen, rupee siinä sit laihduttaa :) Jännittävää!

Piti salakuljetta takakautta sisälle pakkasilta suojaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti